2016 m. liepos 9 d., šeštadienis

Apžvalgos: "Uoga Uoga" natūrali dušo želė "Pavaryk!"

Mano artimieji neabejodami pripažintų, kad dušo želė yra tas kūno priežiūros produktas, kurį turbūt vežčiausi ir į negyvenamąją salą. Nuolat varvinu seilę, žiūrėdama į neišbandytus kūno prausiklius, darausi begalinius sąrašus tų, kuriuos norėčiau išbandyti.. Tad net nebereikia paaiškinimo, kodėl spirgėjau ir neradau sau vietos, kol neįsigijau šios priemonės. Tereikėjo žodžių natūrali ir dušo želė, o aš jau buvau papirkta.



Pakuotė: Esu jau šį sakinį rašiusi ne kartą, tačiau su malonumu pakartosiu - "Uoga Uoga" pakuotės man patinka. Minimalistinės, gerai nuteikiančios, šmaikščios. Taip ir norisi imti produktą bei naudoti. Ši dušo želė supilta į ne pačio minkščiausio plastiko indelį, tačiau priemonė išsispaudžia lengvai. Ir iš karto galima pastebėti, kad prausiklis neturi dažiklių, nes spalva natūrali ir iš tiesų viliojanti.


Ką žada aprašymas: Šaltas dušas arba puodelis kavos, kad ryte taptum žvali(-us)? Pamiršk! Nuo šiol tai bus žaliųjų citrinų ir mėtų kokteilis – tonizuojantis ir iš tiesų atgaivinantis. Šią dušo želę praturtinome ypatingomis savybėmis pasižyminčiu alyvuogių aliejumi – jis maitina odą ir neleidžia jai išsausėti, taip pat alavijų ekstraktu, kuris puikiai drėkina. Vakaras skirtas romantikai, o rytas kvepia gaiva ir yra dar vienos šaunios dienos pradžia! Nežinau, ar tik man, bet skamba tikrai šauniai.






Sudėtis: Neturėčiau, prie ko prikibti, jei ne benzilo alkoholis. Tą patį nepatikusį ingridientą buvau radusi ir kūno losjone "Mojito iš ryto", tačiau šiuo atveju produkto paskirtis yra palankesnė - dušo želė ant kūno neišlieka, būna nuplaunama, ji skirta ne odos drėkinimui, o jos nuprausimui. Aprašyme minėti alyvuogių aliejus ir alavijų sulčių pudra taip pat randami sudėtyje. Bent jau mane šios sudėtinės dalys džiugina, kadangi su mano kūno oda sąveikauja gerai.



Kvapas: Man, citrusinių vaisių kvapo mylėtojai, ši priemonė kvepia labai skaniai - gaiviai, tačiau ir ganėtinai aštriai, primena Mojito kokteilį. Kvapas ant kūno po maudynių neišlieka, tačiau maudymosi metu paaštrėja. Taip pat kvapas labai tinka rytiniam šiltojo sezono dušui, kuomet norisi kokio nors dirgiklio, padedančio iki galo nubusti.



Konsistencija: Dušo želė yra ganėtinai skysta ir neputojanti. Išduosiu paslaptį - maudynių metu nenaudoju kempinės, mėgstu produktą ant kūno tepti rankomis, tad putojimas man nėra labai aktualus. Priemonė nėra skalsi, norint nusiprausti reikia nemažo kiekio.

Galutinė nuomonė: Galbūt pasakysiu ganėtinai paviršutiniškai, bet labai malonu naudoti kiek brangesnius, geresnės sudėties kūno prausiklius. Jie pasiūlo įdomesnius kvapus, sukuriamas mini aromaterapijos seansas vonioje. Ši dušo želė ne išimtis - tikrai mėgavausi prausdamasi, užuosdama gaivų kvapą, jausdama nupraustos, tačiau neišsausintos odos pojūtį. Įtariu, jog ši dušo želė kasmet papildys mano pavasarinį/vasarinį kosmetikos krepšelį.

Kiekis ir kaina: 200ml, 5,95 Eur (galima įsigyti su nuolaidomis, kurias kartais pasiūlo "Rimi" parduotuvės)

Kur galima įsigyti: "Uoga Uoga" salelėse, "Grožio name", internetiniame tinklapyje, didesnėse "Rimi' parduotuvėse.

Vertinimas: 5/5 (Žinau, kad kada nors norėsiu šio produkto vėl)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...