2016 m. balandžio 8 d., penktadienis

Apžvalgos: "Uoga Uoga" natūralus drėkinamasis kūno losjonas "Mojito iš ryto"


Pavasaris - metų laikas, kuris man asocijuojasi su šviežiais įvaizdžiais ir gaiviais kvapais. Nors citrusinių vaisių aromatui esu neabejinga bet kuriuo metų ar paros laiku, tačiau būtent pavasariui jis tinka labiausiai. Ši priemonė mane pasiekė Grožio dėžutės dėka (apie kelias jas esu rašiusi šiame įraše) ir vos išpakavusi supratau, kad ją laikysiu pavasariui. Manau, kad neprašoviau.



Pakuotė: Nieko naujo apie "Uoga Uoga" pakuotes nepasakysiu - jos yra mano skonio. Gražus dizainas, originalūs užrašai, naudojamos klasikinės spalvos su ryškesnės spalvos akcentu. Kūno kremas supiltas į indelį su dozatoriumi, kas uždeda didelį ir riebų pliusą - nereikia vis stipriau spausti plastikinės pakuotės arba sukioti indo dangtelio, o vėliau produkte mirkyti pirštų. Tiesa, kartais pirštai ima slysti nuo dozatoriaus ir kiek pasunkina tepimosi procesą.





Ką žada aprašymas: Net jei vakarėlis tęsėsi iki ryto, šis kokteilis Tavo kūną pažadins naujai, įspūdžių pilnai dienai! Šitaip vilioja žodžiai ant pakuotės, o internetiniame tinklapyje galima rasti rimtesnį aprašymą: Riebiosiomis rūgštimis praturtintų ir gerai įsigeriančių natūralių aliejų kokteilis suteikia šiam kūno losjonui lengvą ir malonią konsistenciją, tad jis puikiai tinka visam kūnui drėkinti ir atgaivinti. Drąsus mėtų ir žaliųjų citrinų eterinių aliejų mišinys stimuliuoja kraujotaką ir pažadina malonius prisiminimus.. Bent jau mane jie priviliojo ir nekantravau, norėdama pajusti, kaip bus padrėkinta ir atgaivinta mano kūno oda.




Sudėtis: Vertinant sudėtį apima dvipusiai jausmai. Džiugu, kad pirmose vietose karaliauja įvairūs aliejai, tačiau neapsieita be benzilo alkoholio, kurio nesinorėtų priemonėje, kuri naudojama kasdien. Taip pat dauguma ingridientų gali kimšti poras, erzinti odą. Nežiūrint į paskutines medžiagas lentelėje, kurių koncentracija labai nedidelė ir kurios naudotos tik dėl kvapniųjų savybių, sudėtis gana nebloga, nors ir netobula.

Kvapas: Priemonė turi mano skonio kvapą - gaivų, kiek aitrų žaliųjų citrinų aromatą. Iš tiesų, naudoji losjoną ir įsivaizduoji, kaip atsigeri gerą gurkšnį Mojito kokteilio, nejučiomis nusikeli į atostogas.. Kvapas ant kūno išlieka trumpai, darbe jau jo nebeužuosdavau.



Konsistencija: Losjonas yra pakankamai skystas. Galbūt jis būtų tirštesnis, jei laikyčiau, kaip rekomenduojama, - šaldytuve. Na, bet šios rekomendacijos nepaisiau ir produktą laikau vonios kambaryje. Rašydama pagalvojau, kad laikymas šaltai suteiktų didesnį gaivinamąjį efektą, bet tiesiog nepatogu po rytinio dušo žygiuoti link šaldytuvo. Man patinka, kad losjonas yra lengvas ir akimirksniu įsigeriantis, tačiau, kita vertus, jis nėra skalsus, norisi nemažai teptis.

Galutinė nuomonė: Padariau gerą sprendimą, pasilikdama šį produktą pavasariui - jis ne tik maloniai drėkino odą, tačiau ir pakraudavo naujai dienai, gerai nuteikdavo ateinantiems dienos iššūkiams. Mano oda nėra lepi, nelinkusi sausėti, tad drėkinimo pakako, o suerzinimų nepajutau. Taip pat naudojant šią priemonę kyla emocinis pasitenkinimas, kad lepini savo kūną natūralesnės ir draugiškesnės sudėties losjonu. Tiesa, aš šio produkto žiemą nenaudočiau, nes suteikiamas gaivus pojūtis man šiuo metų laiku tiesiog nepatiktų. Priemonė nėra skalsi, o kiekis pakuotėje ne toks ir didelis - 100 mililitrų.

Kaina ir kiekis: 10,50€, 100 ml.
Kur galima įsigyti: Uoga Uoga salelėse, didesnėse "Rimi" parduotuvėse, assorti.lt.

Vertinimas: 4/5 (minusiukai už kenksmingą ingridientą sudėtyje, ne tokią ir mažą kainą bei už tai, jog kažko pritrūko iki maksimalaus įvertinimo)

2 komentarai:

  1. norėčiau išmėginti. ar ilgas galiojimo laikas? :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Losjonas galioja 6 mėnesius nuo pagaminimo datos, tad sėkmės reikalas, kokio šviežumo jis bus įsigytas :)
    Kadangi esu kosmetikos kaupikė, tai tenka tokius trumpiau galiojančius produktus užleisti į naudojimo eilės pradžią.. O priemonė naudojasi tikrai gana sparčiai :)

    AtsakytiPanaikinti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...