2016 m. kovo 2 d., trečiadienis

Nauji pirkiniai #1: Vasario pirkiniai pirkinukai

Turiu viešai prisipažinti - negalvojau, kad kada nors kursiu naujų pirkinių įrašą, kadangi mėnesio bėgyje tų pirkinių nebūna labai daug, o dėl kelių dušo želių ar dantų pastų nesinori gaišti tiek savo, tiek Jūsų laiko.
Taip pat turiu savo norų sąrašą, kurio iki šiol stengdavausi laikytis ir kuris mane apsaugodavo nuo impulsyvaus pirkimo. Tačiau vasaris pirkinių atžvilgiu buvo visiškai nedisciplinuotas kūno/plaukų priežiūros/dekoratyvinės kosmetikos priemonių pirkime. Galbūt, pati to nesuprasdama, taip ruošiausi ateinančiam pavasariui, o gal bandžiau pakelti slogią žieminę nuotaiką. Nors vasaris turi mažiausiai kalendorinių dienų, tai man nesutrukdė pamažinti piniginės turinį.
 

Grožio dėžutės Lietuvos rinkoje jau nebėra naujiena. Tiesa, verta paminėti, kad pastaruoju metu jų itin padaugėjo. Reklamos viena už kitą įspūdingesnės, tad vasario mėnesį susigundžiau dvejomis dėžutėmis - "Grožio draugo" grožio dėžute, kurią buvau užsisakiusi jau ne kartą, bei "The Box Beauty Edition" debiutine dėžute (įprastai pirmosios dėžutės būna labai geros, tad kaip nesusiviliosi?..)


Pirmąją gavau "Grožio draugo" dėžutę. Raudonos spalvos dėžė ir natūralios spalvos šienelis viduje man patiko, tačiau turinys didelio įspūdžio nepaliko. Benaršydama internete pastebėjau, kad priemonės buvo vienodos visoms pirkusioms, skyrėsi tik šveitiklio kvapas ir nagų lako spalva. O gavau štai ką:
1. "The Konjac Sponge" - turbūt vien dėl šios kempinėlės ir sakiausi dėžutę. Turiu kinietišką kopiją, bus įdomu išbandyti originalą.
2. "Mossa Youth Defence Repair Restoring Night Cream". Ženklas, ganėtinai neseniai atsiradęs Lietuvos rinkoje. Nieko nebandžiau, bus puiki proga.
3. "Moshi Body Scrub Wild Mango" - tokios tekstūros šveitikliai man patinka. Ir įpakavimas labai traukia akį.
4. "Sebamed" rankų kremas. Tiesa, pirkusios merginos įžvelgė, kad kremo likęs galiojimo laikas neilgas, tad labai negražu iš pardavėjų pusės.
5. "Golden Rose Vision Lipstick" - ryškiai raudonos spalvos. Neįsivaizduoju, ar jį kur nors panaudosiu. Įtariu, kad bus kam nors padovanotas.
6. "Golden Rose Rich Color" lakas - ryškiai rožinės spalvos. Atsiprašau, bet aš ne lėlė barbė, o ši spalva labai patiks mano 7-ių metų pusseserei. Pastebėjau, kad į šias dėžutes įdeda visiškai nepanaudojamų spalvų nagų lakus. Turbūt kad netektų išmesti.
7.  "Golden Rose Cats Eyes Liner". Kadangi turiu vieną naudojamą, kol kas šio neišpakuoju, kad nesudžiūtų.
8. "Fresh therapies natural nail polish removes". Vasarą, po atostogų, per kurias galėsiu turėti lakuotus nagus, prieš darbą jas ir išbandysiu.
9. "Golden Rose" micelinio vandens mėginukas. Nežinojau, kad ši firma turi micelinį vandenį, mielai išbandysiu.
Taip pat papildomai buvo įdėtas skirtukas knygai, kuriame yra Konjac Sponge'o atvaizdas (?) ir komplimentas, kad Laimė man tinka. Be to, radau ir prancūzišką pasisveikinimą ir nuolaidos kuponą veido analizei Kaune.
Iš esmės dėžutė mane gana nuvylė. Kelis kartus paburbėjau ant savęs, kam man reikia tų dėžučių, kam tas nelabai ir džiaugsmingas atradimo džiaugsmas.. Bet bandžiau save pateisinti, kad tai yra mano pomėgis ir tai man patinka. Ir kad tuos pinigus galėjau pravalgyti. Arba prasmaguriauti. Ir to išvengiau!


Vis dėlto, pirmos dėžutės kartėlį nuplovė mintis, kad manęs laukia dar vienas siurprizas, dar naujų atradimų! Į mano namus atėjo "The Box" komandos paruošta staigmena.. Pateiksiu sąrašiuką:
1. "Loreal Color Riche Nail Polish". Antras rožinis nagų lakas! Mano pusseserė džiaugsis, tikiuosi..
2. "Rimmel Gentle Eye Makeup Remover" - šis valiklis manęs nenuliūdino. Bent jau žinau, kad naudosiu. Žinoma, jei tiks mano akims.
3. "La Maison De Senteurs" levandų kvapo kūno prausiklis. Ko jau ko, man prausiklių netrūksta, bet ir šį kada nors sunaudosiu.
4. "The Body Shop Shower Gel" (kelioninio dydžio produktas, 60ml) - mangų kvapo. Bus pirmasis mano bandomas produktas iš šios firmos.
5. "Himalaya Herbals Apricot Scrub". Kaip tik naudoju šios firmos šveitiklį, bus įdomu palyginti, ar skiriasi ir tekstūra, ar tik kvapas.
6. "Nivea daily essentials light moisturising day cream". Įtariu, kad šis kremas atiteks mano draugui, jeigu jam įtiks.
7. "Maybelline Color Sensational Luscious Lipgloss". Lūpų blizgių kažkaip nemėgstu, bet gal šis privers juos pamėgti?..
8. "Regene" plaukų priežiūros priemonių mėginukai. Bus įdomu išbandyti.
9. "Macadamia Deep Repair Masque" mėginys. Ši kaukė yra mano norų sąraše, tad mėginys apspręs, koks likimas jos laukia.
10. "Bourjois" pincetas. Laikysiu tam atvejui, jei savo gerąjį pamesčiau.
11. "Milka" šokoladas. Tiesa, šis man vienas neskaniausių iš jų asortimento..
Pamačius šią dėžutę kilo mintis, kad ji buvo pilna daug pigių sunaudojamų priemonių neišrankiam skoniui. Jaučiuosi taip, lyg kažkas už mane būtų apsipirkęs "Drogo" arba "Eurokos" parduotuvėje.
Teko skaityti, kad šios dėžutės leidėjai padarė gerą taktinį manevrą - tinklaraštininkams jas atsiuntė geresnio turinio. Gaila, kad niekas nežinojo, kad ir aš kartais į tokį paraizgalioju.

Išvada: ačiū, kol kas man grožio dėžučių užteks. Prisipažinsiu - jei šioji būtų vykusi, turbūt jau laukčiau kitos užsakytosios dėžutės, bet trijų nusivylimų iš eilės man jau būtų per daug..


Tik ką minėjau "Drogo" ir "Eurokos" parduotuves, o štai pirkiniai iš jų:
1. "Essence" šešėliai "Valentine - Who cares?", spalva "01 Love is in the air". 
2. "Catrice Eye Brow Stylist" spalva "020 Date With Ashton". Skaičiau gerų atsiliepimų, tad labai knietėjo išbandyti. Patinka šepetėlis ir pats pieštukas atrodo patogus. Ir labai patinka spalva - pats viduriukas, nei per šviesi, nei per tamsi.
3. "Maybelline Color Tattoo 24hr" kreminis šešėlis, spalva "91 Creme De Rose". Abu šešėliai šioje nuotraukoje pastaruoju metu kas dieną naudojami mano akių makiaže. Puikiai tinkantis darbui derinys, kuomet norisi neiššaukiančio, beveik nepastebimo, tačiau akis pagyvinančio įvaizdžio. Taip pat supratau, kodėl taip giriami Color Tattoo šešėliai - puiki tekstūra, labai lengvas naudojimas, ilgas išsilaikymas. Reikės pasidairyti ir į kitas spalvas.



Taip pat šį mėnesį išbandžiau "Avon" naujieną - galimybę apsipirkti elektroninėje parduotuvėje. Kadangi su šia firma mano santykiai migloti (esu bandžiusi vos keletą produktų, likau neutralios nuomonės), o apie kai kurias prekes buvau girdėjusi neblogų atsiliepimų, suteikiau šansą. Labiausiai mane domino kvapą suteikiantys produktai, o kadangi mano aplinkoje konsultančių nėra, teko rizikuoti ir pirkti va bank:
1. "Avon Naturals" granatų ir mango kvapo kūno purškiklis. Saldus ir gaivus kvapas, tačiau jis mane nuvylė. Nelabai solidus, labiausiai tinkantis paauglėms. Ir iš tiesų pasipurškus kvapas mane kurį laiką nemaloniai persekioja. Reikės panagrinėti, kokių dar kvapų purškiklių yra, gal atrasiu ką nors malonesnio. 
2. "Little Black Dress" parfumuoto vandens ir parfumuoto kūno losjono rinkinys. Nereikėjo man to losjono, tiesiog pirkti rinkinį buvo pigiau. Norėjau išbandyti kvapiuosius vandenis, tad paėmiau turbūt patį populiariausią. Pirmą kartą pasipurškusi išsigandau, kad šio kvapo daugiau užuosti nenorėsiu, tačiau antrasis įspūdis buvo visiškai kitoks. Dabar šį kvapą naudoju kiekvieną dieną, jis man išsilaiko ~7-8 valandas. Kokybės ir kainos santykis mane tenkino, tad jau esu nusižiūrėjusi keletą kitų kvapų (konsultantė man padovanojo katalogą, tad kelias valandas tryniau pakvėpintus puslapius ir uosčiau).
3. "Nutra effects" veido kremo mėginys. Tokie dalykai man patinka, tad reikės panaudoti.



Vasario mėnesį "Rimi" pamalonino 40 procentų nuolaida lietuviškai kosmetikai, tad apsilankiau ir ten. Tiesa, ėjau su griežtu pirkinių sąrašu, nes būčiau viską nusiaubusi. Ir į kadrą užmiršau įtraukti "Margaritos" akių makiažo valiklį, kurį jau sėkmingai naudoju.
1. "Uoga Uoga" dušo želė "Pavaryk!". Ką ir besakyti, labai norėjau išbandyti šios firmos kūno prausiklį.
2. "Margarita" švelnus kūno prausiklis. Tikiuosi, kad nebus itin švelnus ir puikiai šveis.
3. "Uoga Uoga" veido prausiklis "Gėlių laukai". Skaičiau tiek daug gerų atsiliepimų, kad negalėjau atsilaikyti.
4. "Natur Boutique" natūralus veido kremas. Vienos tinklaraštininkės įtaka.
5. "Margarita" intymios higienos prausiklis su medetkomis. Visai patiko man kiti tokio pobūdžio prausikliai, šito nebuvau bandžiusi.



Vasaris buvo ypatingas mėnuo, nes atradau netoli mano namų esančią parduotuvę "Martina". Ten nuėjus man svaigsta galva nuo nematytų priemonių, prekinių ženklų, norisi susipirkti beveik viską. Tramdydama save parsinešiau tokias priemones (tiesa, jos pirktos trijų vizitų metu):
1. "Zelionaja Aptieka" intymios higienos prausiklis su šalaviju ir levanda. Man patinka putų konsistencija, tik kvapas kiek aitrokas tokio pobūdžio priemonei.
2. "Dr. Sante" kondicionierius "Macadamia Hair". Užkliuvo akis už matyto prekinio ženklo, esu skaičiusi neblogų atsiliepimų apie šias priemones.
3. "Fresh Juice" kūno šveitiklis laimo ir mėtos kvapo. Kvapas puikus, o pagal atsiliepimus - ne tik kvapas, bet ir poveikis.
4. "Cliven Natura" rožių vanduo. Impulsyvus pirkinys.
5. "Eveline" kūno losjonas, naudojamas duše "Argan Oil". Dar vienas impulsyvus pirkinys, dar nesu naudojusi tokio pobūdžio priemonės.
6. "Dr. Sante" plaukų purškiklis "Argan Hair". Dar vienas produktas, kuriam įtaką padarė tinklaraštininkė.
7. "Domašnij Doktor" lūpų balzamas su alijošiumi. Pats balzamas man patinka, bet kvapas gana nevykęs.



Berašydama šį įrašą supratau, kad pirkimus man reikia pristabdyti, nes priemonių sandėliukas tuoj pavirs į priemonių kambariuką. Viliuosi, kad tai tebuvo vasario pirkimo karštinė. Gal ją patyrėte ir Jūs?

Pavasarinių atradimų!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...